Måndag 14/7

2008-07-14 09:15:37 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ååååh, va jag är seg och trött idag, Skulle gärna lägga mig ner och sova igen, men de går inte.. Får sova när William bestämmer sig för att göra det sen, jag hoppas ju på att det blir ganska så snart, men ja vi får se. Vaknade vid 7-tiden idag, då var Jörgen fortfarande hemma, men han skulle strax åka, men han tog William och gick och bytte blöjja. Vid 8 ville han ha välling så då gick jag upp och gjorde de, sen har vi legat o dragit oss i sängen en bra stund^^ haha!

Vi ska väl träffa Åsa en stund sen när vi vaknat till liv, och inte är så trötta :/ Tänkte jag skulle gå och tina lite köttfärs med så man kan laga nån middag idag.. Sen får vi se vad som händer, jag är som sagt inte direkt pigg, men bus och lek med William ska de ju bli såklart, min lilla tokbebis ♥ hiihii..


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Svar till W I L L I A M S . M A M M A: Tyvärr vet jag inte vad prästen hette, men dopet var i Gustav Adolfs kyrka.

2008-07-14 @ 12:44:53
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback