Måndag 21/7

2008-07-21 11:36:51 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ny vecka, nya bravader..
Vi sov till halv 8 imorse, skönt va det, Älskling va fortfarande kvar hemma så han gick och bytta blöjja på William och gav han mat, medans jag låg kvar o drog mig i sängen.. Gott vare, tack Älskling ♥ Runt 9-tiden åkte han till jobbet. Jag & William gick upp och busade, o nu sover lillskrutten, har gjort i nån timma nu, så snart är dags för han och vakna så vi kan äta lite lunch och sen ge oss ut i solen på en prommis, innan vi ska tvätta i eftermiddag :/

Igår eftermiddag/kväll, va vi nere på stan, köpte oss en anklott för ankracet, men tror inte vi vann.. Vet inte vart man kan kolla sånt, vi gick i stan och kikade lite.. Jörgen vann ett gossedjur till William, sen fick han en till gosis och en boll av sin farbror Patrik :) Sen tänkte vi gå o kolla på Rix fm Festivalen, Takida spelade juu.. Men så länge stannade inte vi, för William började bli hungrig och behövde komma hem och sova, så vid halv 10 åkte vi hem, Takida gick inte på förän 22.30, så det hade vart alldeles för sent för oss. Men så kan det gå, det va ju inte hela världen heller, det var bara jobbigt att stå o trängas med flera tusentals människor som va där och tittade...

I eftermiddag ska jag tvätta, tråkigt ;/ Känns som det är det enda man gör nu för tiden, men skönt att ha rena kläder att ta på sig, hehe =) Annars händer det väl inte så mycket mer idag, bara ta det lugnt o slappa =) Nu ska jag gå o fixa lite innan lilleman vaknar till liv igen^^.. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Liza

VA synd då! Hade oxå velat se dom men Love skulle ju sova så.. men men.. Några andra bra som spela då?

2008-07-21 @ 12:44:28
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Liza

Sonja Aldén är ju bra!!!

2008-07-21 @ 14:40:34
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback