Onsdag 23/7

2008-07-23 10:49:07 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Jaha, känns som att man inte har så mycket att skriva faktiskt.. Känns en del efter inlägget igår, tänker så på min granne.. Det har änna etsat sig fast hos mig, tänk då hur hon måste må, och hennes kille?
Min lilla skrutt ligger i sin säng och sover lite, ska pussa jätte mycket på honom när han vaknar, är så lycklig för att jag har en frisk liten kille, som dels är världens charmtroll :) Min prins ♥

Vart ute på en liten prommis på förmiddagen tillsammans med Jörgen & Rocky! Nu slappar jag bara.. Har ingen aning om vad man ska hitta på idag, hade vart gott o åkt iväg o badat, men finns ju inte nått ställe direkt som är lätt att ta sig till om man inte har körkort, och det har jag ju inget.. =/ Så ja då får man helt enkelt skippa att bada.. Jörgen jobbar ju så han kan inte köra oss =(

Han åker ju till Strömstad på fredag dessutom, så jag och lilleman blir ensamma i helgen, lite tråkigt faktiskt, men det ska väl gå an denna gången med. Får se om vi hittar på nått skojjigt tillsammans. Nej nu ska jag fixa iordning lite lunch till oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback