Onsdag 9/7

2008-07-09 08:54:49 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Grattis Älskling på namnsdagen :) Vi har precis gått upp här hemma, jag är fortfarande äckligt trött, jag somnade runt 04 inatt :/ Fråga mig inte varför? men jag kunde inte alls komma till ro, och låg bara o vred o vände mig :( Så hoppas han sover middag tidigt idag så då kanske ja me kan nana lite ;) haha! I eftermiddag ska vi ev träffa Emelie & Linus, så dom små kan leka lite och vi mammor kan tjöta skit, haha! :) Ska bli skoj, vi träffar inte dom så ofta. Och sen skiljer det bara 6 dagar på Linus & William :)

Bortsett från det blir det en väldigt lugn dag, ska försöka komma till gymmet idag om jag hinner, det beror helt på när Jörgen slutar jobbet, men vi får la hoppas, för nu har jag inte tränat sen i måndags, så då är det väl dags igen, försöker ju köra på varann dag tills man kommit in i det och kan öka till lite mera =)

Nej nu ska jag gå och leka lite med min älskade son, :) Se vad han hittar på för hyss idag^^ haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback