Pakethämtning..

2008-07-14 20:30:36 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Vi gick som sagt till OKQ8 innan och hämtade ut vårat paket som min mamma hade skickat, de va Williams telefon, hans boll, o lite annan småskit. Sen givk vi hem till hans farmor och hälsade på, längesen vi va där nu, iaf jag och William, William va ju där i förra veckan.. Han busade som aldrig förr där, som han brukar göra, det va full fart på honom hela tiden^^ haha..

Nu är vi iaf hemma, Jörgen kom och hämta oss också åkte vi hemåt.. Ska strax gå o ta mig lite kvälsmat för att mätta magen, och blänga lite tv tillsammans med min kära sambo, nu när han är hemma.. umgås lite med honom ist för att hänga framför datorn, tror det kan vara lite uppskattat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback