Pizza time

2008-07-27 22:09:42 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ikväll har vi smaskat i oss pizza va jätte gott, va så längesen vi åt det nu, så det va smaskigt! Men eftersom jag inte är så stor i maten så blev det mer än halva över, så jag har ju lunch imorn, slipper jag laga mat till mig imorn :) hehe gött det :) Annars har vi inte gjort så mycket mer nu på kvällen, myst tillsammans som en familj, helt underbart! ♥

William ligger o nanar gott i sin säng, han tycker nog det är skönt att vara hemma igen och få sova i sin säng, och inte på hotell, fast det va rätt gött o sova på hotell med, vi hade ju AC i vårat rum, lite lyx! :) hihi.. Vi åker nog med Jörgen dit nästa gång han ska jobba om det är bra väder vill säga, stömstad är en jätte fin stad.. väldigt mysig med alla olika cafeer & Resturanger :)

Nu tänkte jag att jag skulle gå och göra mig iordning för natten.. Imorn ska Jörgen iväg till nya jobbet, han ska åka med en dag med sin blivande chef, och sen som jag fattade det, så ska han väl börja köra själv på tisdag sen då, hoppas ju givetvis att detta kommer gå jätte bra, men det tror jag.. Allt är väl bättre än va de är nu..
God Natt!

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Marie du skriver så bra blogg för jag älskar att läsa det du skriver om dig och dim familj samt livet i Trollhättan varje dag :)

Så du får aldrig sluta skriva blogg :)



2008-07-28 @ 00:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback