Promenix

2008-07-08 14:44:56 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Åsa ringde nu, nu var hennes kids vakna och skull äta sen ska vi ut och gå, William sover, men han vaknar nog snart skulle jag tro, annars får jag väcka han, han kan ju inte sova bort hela dagen, haha! Ska bli skönt och komma ut o få lite frisk luft, enda friska luften jag fick igår var när jag cyklade till gymmet och hem. Ska dessutom bli skönt att få prata av sig lite med Åsa, kan verkligen prata om allt med henne, inte många jag litar på och öppnar mig för, men för Åsa går det med allt, och hon förstår verkligen! Du är en sann vän som aldrig sviker.. Jag har haft tillräckligt med vänner som sviker mig, jag behöver inga fler!

Nej nu ska jag gå och göra mig iordning så vi kommer iväg härifrån idag! haha..

Kommentarer
Postat av: Liza

oj! Men det måste ju va väldigt ovanligt! Till och med mörkhyades barn föds ju med blå ögon..

2008-07-08 @ 16:22:32
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: N i n a

Hur mycket har du gått ner i vikt nu när du har börjat träna då? :D

2008-07-08 @ 16:33:09
URL: http://nijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback