Snart läggdags

2008-07-15 22:40:43 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Älskling kom hem vid 7-tiden idag, en timma tidigare än igår. Så det blev ingen träning, hade planerat att åka med Jonas och dom o träna, men William va så ledsen då så kände inte för att lämna bort honom, så då stannade jag hemma och kramades med min älskling istället. Vid halv 8-tiden åkte vi ut till Ica Maxi, och skulle handla lite, gick och kikade på lite leksaker, William fyller ju faktiskt 1, nästa månad så man får väl börja handla lite smått nu till honom..

Det är lite läskigt hur fort detta året har gått, alla som har barn vet nog vad jag pratar om, hur fort tiden verkligen går. Vid den här tiden förra året, gick man bara o väntade o väntade på att förlossningen skulle starta.. Men ja som det flesta vet så ville ju inte William komma på beräknad förlossningsdag ändå, utan valde att stanna i 16 dagar extra, men sen kom han ut, till 2 lyckliga föräldrar, kommer aldrig glömma förlossningen, absolut det finaste , och häftigaste jag varit med om. Jag gör mer än gärna om det igen, fast om ett par år då! :)

Imorn är det "lill-lördag", alltså inte långt kvar tills riktiga lördag, det är ju Fallens Dagar här i Trollis, och på lördag ska det festas för hela slanten här hemma, då ställer vi till med partaj :) Ska bli så jädra skoj, längtar verkligen! Nu har jag ju inte kunnat vara ute på fallens dagar på 2 år, förra året var jag ju gravid, och året dess förinnan, jobbade jag hela fallens. och det gör jag inte i år :) hihi, så nu är det min tur att festa! :)

Nu, ska jag däremot gå och göra mig iordning för natten o sen krypa ner i min goa säng, breve min snarkande sambo ♥

Kommentarer
Postat av: en sån där "ung mamma"

Jamen gud ja, han blir ju närsomhelst 1! Jag tycker det känns som igår när jag gick och väntade på att du skulle skriva att han kommit ut. Himmel vad snabbt det går! :D

2008-07-16 @ 12:18:57
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback