Söndag 13/7

2008-07-13 12:32:02 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Vill börja dagens inlägg med att säga Grattis till Mirabell som fyller 1 år idag! Stor tjej nu :) Alla Williams kompisar fyller 1 nu känns det som, bara han kvar, fast det är ju några till som ska fylla innan dess :) Vi gick upp vid 7-tiden idag, då hörde jag att William låg o lät inne i sovrummet, jag har sovit på soffan inatt för den som undrar^^ Anledningen till det vet nog det flesta vid de här laget och det är snarkningar. Så då gick vi upp och bytta blöjja och åt välling, sen somnade William igen vid halv 10 tiden, och då la jag mig i soffan och sov jag med.

Så nu har jag hunnit och ta mig en dusch, William ligger i sängen och vilar lite, och Jörgen han ligger i sängen och är jätte bakis, hihi! Så det kan gåå.. Jag tänkte att jag skulle äta nått, och när William piggnar till så ska vi ge oss ut, orkar inte sitta hemma hela dagen, speciellt inte när solen skiner ute, så vi går la ut en sväng jag o lilleman.. :)

Kommentarer
Postat av: Linda S

Och sen efter William är det Mio hihi

2008-07-13 @ 18:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback