Strömstad

2008-07-26 12:39:59 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Nu är våran älskling på väg hem, han ska nämligen komma och hämta oss och sen åker vi med han till Strömstad så nu ska jag få bada i havet idag, gud va underbart.. Det va hur längesen som helst man gjorde det :) Dock kommer vi sova i ett rum utan tv eller ngt, men det får gå det med, vi ska ju faktiskt bara sova där.. Ska bli skönt o komma bort från Trollhättan även om det bara är för en natt :) Så jag ska se hur mycket jag hinner tvätta innan vi ska åka.. Har iaf hunnit med 2 maskiner, så lite rena kläder får jag ju.. Men frågan är om det hinner torka innan vi ska åka?

jaja, det ordnar sig! Det är ju så varmt så William behöver inte ha så mycket kläder på sig ändå, räcker med kalsoner och ett linne.. Nej nu ska jag gå o packa ner lite saker till oss :)

Kommentarer
Postat av: Liza

jo fast ringde till fk och dom sa att det jag inte får pengarna förens på måndag =(

2008-07-26 @ 13:45:11
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja det är jättejobbigt.. vissa gånger har jag fått bära på honom med ena armen och dammsuga med den andra, inte lätt. annars får de helt enkelt skrika även om man tycker synd om dem när de är rädda men det är ju som du säger, det måste ju göras.

Har ni ingen torktumlare du kan torka kläderna i, så ni kan ha med dom`?

2008-07-26 @ 13:55:07
URL: http://emeliexxx.blogg.se/
Postat av: Anna

tänkte bara kolla med er så ni inte va med i olyckan igår i strömsta.. Hoppas allt e bra annars

2008-07-27 @ 15:43:41
URL: http://annaholmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback