Tisdag 15/7

2008-07-15 08:55:25 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Haha, lika trött idag känns det som, fast inte lika extremt som det var igår. Vi är iaf uppe nu.. Pappsen jobbar :/ Så ja det är väl lite tråkigt måste jag säga, men han är ju så illa tvungen annars blir man inte rik^^ hihi. Sovit hyffsat gott inatt med =) Trots min älsklings snarkningar, ibland går dom bra medans ibland är dom värre än värst. Så inatt var en okej natt för oss. Hoppas på att han kan få den där jädrans tiden snart, men det är väl att hoppas på mirakel?

Planer för idag? Hmm.. Det finns inga, förhoppningsvis aerobics om Jörgen kommer hem i rimlig tid idag och inte lika sent som igår, men ja vi får se helt enkelt.. Vi har iaf inget planerat, så kom med förslag den som vill ;) Det blir väl det gamla vanliga en jäkla massa bus och lek, nu ska jag byta blöjja på min lille kille, för nu har han ätit klart :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Finns det ingen maxtid på hur lång tid det kan ta innan han får hjälp med sina snarkningar??

2008-07-15 @ 21:27:38
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback