Tisdag 22/7

2008-07-22 14:03:16 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Seg dag idag, sovit jätte dåligt inatt, tror jag började somna in runt halv 4 tiden.. Sen stog det en liten herre upp i sängen runt halv 7, och tjoa "mammaaaaaaaa" Han är så go nu när han ropar på mig, han ropar så bestämt i rösten, haha gosunge! Jörgen gick upp med han sen när vi vaknat så jag kunde ligga och dra mig i sängen eftersom jag va så seg, älskar dig Jörgen, du är den bästa för mig! ♥

och innan Älskling åkte till jobbet körde han mig till Ica Maxi så jag fick handlat lite blöjjor o lite saker vi behövde hem, fick bli en påse majskrokar till William, då hans va slut. Sen fick William lite välling och sen somnade han så gott, min prins ♥

När han vaknar ska vi ge oss ut i det fina vädret och få oss en promenad idag med =) Kanske gå nere vid kanalen, idag har jag inte så ont i min lårmuskel, så borde kunna ta mig en långprommis. Tor jag ska lägga mig o vila lite nu jag med när ändå William gör det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback