Tisdag 29/7

2008-07-29 09:36:15 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja då var det tisdag då.. Älskling åkte o jobbade vid 4 imorse, tycker synd om han som fick gå upp så tidigt, vaknade strax innan han skulle åka, o sen kunde jag givetvis inte somna om, så efter en timmas vridande och vändande gick jag och la mig i soffan, så där somnade jag sen.. Vid halv 8 blev jag väckt att att den där satans hemtelefonen ringde. Blev ju inte gladare av när jag såg vem det va som ringde, så jag gick och drog ur telefonjacket o la mig en liten stund till..

Nu ska vi strax knalla ner mot stan, ska träffa några kompisar och fika :) Ska bli skoj o komma ut lite, Jörgen kommer ju inte hem förän imorn ändå, så man får hitta på lite saker nu, så jag inte känner av saknade för mkt. Jobbigt när han är borta så ;/ Nej nu ska jag göra oss klara för snart kommer Åsa och hämtar upp oss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback