Tisdag 8/7

2008-07-08 09:22:45 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Jahaaa, då vart det tisdag då.. Jag & William gick upp vif 9 idag, bytte blöjja och han fick sin älskade välling. Nu är det bara min tur att få nått i magen, får vänta en liten stund till bara, jag har så förbannat svårt att äta på morgonen, äter jag för tidigt får jag jätte ont i magen, så jag får änna vara vaken 1-2 timmar innan jag kan äta.

Idag har jag och lilleman absolut ingenting på schemat, vet inte alls vad vi ska hitta på idag.. Kanske ska kolla om det finns nån fikasugen som vi ses idag :) hihi.. Nått måste vi hitta på, orkar inte sitta inne hela dagen idag, Nej om man skulle göra nått vettigt än att sitta här :)

Kommentarer
Postat av: sara

kikar in...gilar din blogg och har följt den ett tag nu. så tänkte det va dags att skriva lite med:)

2008-07-08 @ 11:05:32
URL: http://sethsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback