Torsdag 10/7

2008-07-10 08:28:39 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ny dag återigen, denna ska vi väl orka med oxå.. Sovit hyfsat gott iaf, lite mer än 3-4 timmar inatt iaf, :) Vi gick upp vid 8 idag, och nu sitter lilleman ute i vardagsrummet o leker med sina leksaker, det hörs kan jag ju säga, det är när det blir tyst man borde gå och kolla vad han gör^^, fast jag ser ju vardagsrummet härifrån, så jag har absolut koll på vad han gör.
Funderar på vad man ska hitta på idag då, vi har absolut inget planerat, men nått måste vi ju hitta på, kan inte sitta inne hela dagen, blir väl en prommis iaf eller ngt. Ska försöka sätta mig och äta lite frukost om en stund, så jag får ngt i lilla magen.. hehhe..

Ska bli gott med helg, fast tråkigt nog ska min Älskling jobba hela helgen, fast han åker ju inte bort iaf, så han kommer ju hem sen, det är la tur det. Men tråkigt att han ska behöva jobba så mycket :/ men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback