Torsdag 17/7

2008-07-17 09:09:20 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Börjar dagens inlägg med att säga Grattis till Tore som fyller 1 år idag! Grattis Grattis Tore =) Kommer ihåg att jag & Angelica va beräknade nästan samtidigt, jag den 8:e & hon den 12:e Augusti.. Men för henne gick det ju inte helt som det ska, havandeskapsförgiftning är inget att leka med, så hennes lilla prins fick komma den 17:e Juli ist, men allt gick ju bra som tur va, o se bara hur söt han är :) Tycker ni ska tassa in på Angelicas blogg och säga grattis till Tore! :) -> Angelica <-

Lillskrutten väckte mig vid 6 imorse, och då va det inte dags att gå upp så han fick så snällt somna om tills kl blivit 8. och det gjorde han, snäll som han är mot sin mami :) hihi.. Nu står han här breve mig o pillar på allt han kommer åt =) Tänkte jag skulle smaska i mig lite frukost, och sen idag ska jag & William tvätta, 12-16 =/ tråk tråk.. Men det måste göras, så vi har lite rena kläder till helgen =) hihi..

Kommentarer
Postat av: Jelikan

Tore tackar så mycket :-)

2008-07-17 @ 09:56:37
URL: http://jelikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback