Torsdagkväll

2008-07-31 22:16:04 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Kvällen börjar lida mot sitt slut nu.. Känns skönt att det är Fredag imorn =) Dagen har enbart bestått av bus och skoj, strax efter 13-tiden begav vi oss hemifrån, mötte upp Åsa vid Möllan, och sen gick vi tillsammans till Hemköp, för jag skulle köpa en blomma till Williams farmor som fyller år idag. Sen har vi bara varit där och myst, både jag och William har badat i poolen idag :) William i babypoolen, då han tyckte den stora va lite läskig, han föredrog att hellre sitta och plaska :) Skönt att få svalka av sig i värmen, hihi!

Sen kom även Jörgen bort, han fixade lite med sina backljus på bilen, då vi snart ska besikta den.. Men han måste nog fixa med hastighetsmätaren med, för den lever sitt eget lilla liv. :P hehe.. Åkte en sväng till hemköp för jag behövde ha mjölk, köpte även med mig lite kvällsmat, korv & bröd :) Sen har jag bara legat och kikat på Ghost Wisperer på TV4, älskar det programmet :)

Nu väntar jag bara på att diskmaskinen ska bli klar, och sen ska jag göra mig klar för natten.. Om det nu går o sova, för våran grannes sablans hund bara skäller, skäller och skäller, och inte är det nån som bryr sig, så vad ska man göra? Det är inte normalt med en hund som skäller konstant, ja menar han kan skälla 12 timmar nonstop! Det blir rätt jobbigt, vad ska man med hund till om man inte är kapabel till att ta hand om den?!?!?! Nej nu är jag trött mentalt och i mitt lilla huvve, så jag ska krypa till kojs, gonatt vänner :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefin blogg måste jag säga. Men backljusen behöver inte funka på bilen på besiktningen, om ni nu inte fick iordning på det.

2008-08-01 @ 06:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback