Tvättdax

2008-07-11 12:52:21 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja, då håller man på med den sablans tvätten igen :/ Andra gången den här veckan :/ Tråkigt men hellre det än att det ligger i stora högar här hemma, haha! Har bara en maskin kvar att köra, så det har inte vart så mycket idag. Ska alldeles strax gå ner o slänga i sista maskinen, så man kan göra lite annan nytta här hemma idag :) Blir en innedag idag, vädret är kasst, det är jätte kvavt i hela lägenheten, har fått öppna alla fönster & sätta på takfläkten, så det kan nog vara åska på g.

Om ni kikar lite längre ner på min blogg sida, ner till kategorierna så ser ni en liten ändring där väl? Det är Frida som har gjort det, hon ska även hjälpa mig med hela menyn så småningom, man har ju inte så mkt tid med dessa små barn som är överallt, gud va dom pillar, haha! Nej tvättstugan var det ja..

Kommentarer
Postat av: Jelikan

Jag har tvätt och städdag idag så jag har precis lika kul som du ;-)

2008-07-11 @ 16:19:26
URL: http://jelikans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback