Vilken seg dag

2008-07-30 19:08:28 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Dagen idag har verkligen vart jätte seg, William sov lång middag idag från 11-13.30 så då har jag fått lite slapp tid och få vara för mig själv, jag är sån så jag behöver vara ensam nån stund på dan o det passar mig alldeles utmärkt när han sover middag. När han vaknade hade jag lunchen klar, idag åt vi potatis & fiskbullar :) Jätte gott var det.

Jörgen kom hem runt 4-tiden, och det första han fick göra när han kom hem var att döda en geting, jag satt inne i sovrummet med värsta paniken! För dom som inte vet har jag en hemsk rädsla för just getingar, finns nog inte som gör mig så skräckslagen, har verkkligen panikångest för dessa små äckliga flygfän :/ Och jag mår så dåligt på just sommaren, för jag kan inte sitta ute och fika, ibland är det så illa att jag inte ens kan köpa mig en glass när det är så varmt ute. Fast det värsta är nog att skulle det komma en geting på William, så klarar jag inte av att ta bort den, för jag är så rädd. Ibland kan jag tom bli så rädd att jag är nära på att svimma :/ Det är sjukt jobbigt =(

Jag har iaf tvättat oxå, först pajja ena tvättmaskinen så min tvätt blev "inlåst" i maskinen, men våran fastighets skötare kom och fixade det åt mig, så nu hänger allt nere i tvätt stugan och torkar, ska väl ner o hämta det om nån timma, men innan dess ska Jörgen få köra oss till affären, så jag kan köpa nachos, blev så sugen på nachos, ost & jalapeno, och så ska det in i ugnen i några minuter, så förbaskat gott!


Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Haha, C vägrade köra till affären, så jag ställde mig och bakade mina goda kakor istället =)

2008-07-30 @ 22:28:04
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Haha, glass har jag här hemma i stora lass, Pappa jobbade på Sia glass i sommar, så jag behöver inte köpa glass på flera månader ^^

2008-07-31 @ 09:07:04
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback