Äntligen klar

2008-06-13 17:45:12 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja äntligen klar med tvätten, nu är det tomt i tvättkorgen, tvätten är vikt o inlagd i garderoberna förutom det som inte hann bli torrt, det har jag hängt upp :) Har tom hunnit med att äta lite, William kryper runt, runt, runt som aldrig förr, jag vet vad han fått all sin energi ifrån, men vild ja det är han. Snabb som bara den, men då sover han gott inatt min lilla prins! ♥

Usch idag har vi inte kommit utanför dörren :/ Men vädret har ju vart så kasst så man har inte velat, men jag hade velat komma ut och ta en promenad, men inte i regnet, kanske går ut sen när Jörgen kommit hem om han är sugen på det. Nu sitter William och låter som en indian, ni vet när man sätter handen framför munnen o slår fram o tillbaka så det bli ljud, så sitter han och gör. För har hans tokiga pappa lärt honom!

Nu ropar William på mig, och vill inte att mamma ska sitta här mer utan  komma och leka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback