En kväll ute..

2008-06-07 17:49:02 Dagboken
» Kommentarer(5) «


Sitter och håller på att göra mig irordning, kläderna är valda, det blev ett svart linne, jeanskjol, vita leggings och ett par svarta skor med liten klack på. Håret är lockat, lånade jessicas locktång och den gör mirakel, älskar den så funderar på om jag ska köpa mig en egen. :) hehe, nu ska jag bara sminka mig, men det blir en lätt sminkning, då jag redan är lite brunbränd i ansiktet, hoppar jag foundation och tar maskara, målar brynen och nån snygg ögonskugga bara! Sommrigt sådär =)

Väntar på att min sambo ska vakna, för när jag är klar ska han köra mig till Björn! Och då ska vi korka upp våra flaskor och äta gooo grillad mat :) Nu längtar jag, så fruktansvärt kul att komma ut med tjejerna. Nu måste jag sminka mig så vi kommer härifrån! Puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

VI öker ju alltid homepartyförsäljare.. men tyvärr inge annat just nU!

2008-06-07 @ 17:52:02
URL: http://becson.blogg.se/
Postat av: A

Ha så kul ikväll:D

2008-06-07 @ 18:31:24
Postat av: A

Ha så kul ikväll:D

2008-06-07 @ 18:31:37
Postat av: Katarina

Om du ska köpa egen locktång så rekommenderar jag att du kikar in på www.prisjakt.nu. Där kan du se vart du kan få en till bäst pris :)

2008-06-09 @ 16:04:44
Postat av: jessica

den du låna av mig köpte jag på maxi för 300 kr...

2008-06-09 @ 17:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback