färdig

2008-06-27 16:26:32 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Nu är jag klar med min outfit, idag blev det svarta leggings, jeanskjol, rosa linne, sminket och håret fixar jag hos jessica eller om jag sminkar mig hemma, jag får se hur jag gör :) haha.. Skönt att iaf vara klar och slippa bekymra sig om det, jag måste iaf äta nått innan jag ger mig iväg, har endast ätit en pirog på hela dagen, så jag ska väl ställa mig i köket o laga nått att äta, om grinolle tillåter mig att göra det, för nu är han hur sur som helst, och vill helst bara bli buren på!

Så fort jag sätter ner han börjar han tjuta som en stucken gris, haha! Ja det är inte lätt att vara liten alla gånger, speciellt inte när man inte får sin vilja igenom, :) träffade en av Williams blivande fröknar på stan innan, så vi varnade henne om hans matmani, han är tokig i mat, och vill helst äta hela tiden om han fick.

Gah, hur ska jag ha håret? plattat eller lockigt?

   

Kommentarer
Postat av: Jelika

Du ska ha håret lockigt. Du är så fin i det :-)

2008-06-27 @ 16:50:40
URL: http://jelikans.blogg.se/
Postat av: Ulrika Jansson

Det spelar ingen roll för jag tycker du är fin i båda :)

2008-06-27 @ 17:28:24
URL: http://ulllrica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är fint i både och, men du parras bäst i rakt hår ;)

2008-06-27 @ 23:16:00
Postat av: Anonym

Hoppas du fick en trevlig kväll =) Alltid kul att komma ut lite, kan tänka mig att det inte blir allt för ofta nu när man har barn hehe

2008-06-28 @ 10:32:10
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback