Hemma en sväng..

2008-06-02 15:22:36 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Vi har precis kommit hem från Överby, det har vart shopping på schemat! Va inne och shoppade på h&m, en bikini till mig (jag skiter i folk som kanske inte tycker jag borde ha bikini, kanske inte har en fit kropp just nu, men jag vill oxå sola som alla andra så jag bryr mig inte! jag har faktiskt fött barn) sen köpte jag ett par shorts och ett linne, William fick 1 linne, 1 T-shirt och ett set med T-shirt och shorts! :) Sen fick han även ett par fräcka badbrallor.

Jag ska strax packa en liten väska till oss, sen ska vi gå hem till Williams fadder Björn och sola o bada! LÄngesen han träffade sin fadder nu så det är  på tiden, vi kommer väl hem ikväll nån gång! :)

Kommentarer
Postat av: Tess

KLART du kan ha bikini!

snygg var den också.

ha en fin dag i solen=)

2008-06-03 @ 14:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback