Jordgubbar & Glass.. : )

2008-06-20 20:42:52 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Efter att vi var klar med tvätten så blev en viss liten herre väldigt suris, så jag tänkte att då kan vi lika gärna gå ute en sväng, gick hem till Williams farmor så han fick busa av sig, Där bjöds det på jordgubbar och glass, smarrigt och alla som känner mig, vet hur tokig jag är i jordgubbar! Mums va det, det tyckte William oxå, : )
Sen innan vi gick hem, åt vi en bit princesstårta. Smaskens, sen traskade vi hemåt för William va trött, och nu ligger min prins och sover, och jag sitter här helt ensam :( ska snart ta mig en dusch :)

idag.. för exakt 1 år sen, låg jag hemma med förvärkar.. Mina allra första tecken på värkar, måste vart i vecka 31 eller nått, fyfasiken va ont jag hade då, dock inget mot dom riktiga värkarna men ändå, det gjorde ju ont :p Ja det var verkligen en läskig känsla just då.. Nu 1 år senare, så har jag min underbara prins hos mig :)

Imorn är det dop, så nu ska jag duscha, för det hinner jag inte imorn bitti, för då är det William som ska bada!

Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till 2

hihi japp :)

2008-06-20 @ 22:38:22
URL: http://welons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback