Ljuvlig dag..

2008-06-02 21:53:32 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Helt underbart kul dag idag, först shoppingen på eftermiddagen, och ja jag älskar ju att shoppa!
Sen var vi ju hemma hos Björn, Williams fadder, vi plaskade i poolen o hade skoj, solade lite, inte William då men jag satte mig en stund och fick lite färg :) Sen tog vi en promenad hemåt, stannade utanför farmor o sa hej, Williams farmor alltså, sen traskade vi hem, och William somnade på stört, vart mkt bus idag!

Nu sitter jag här och tar mig en kall och go cider! :) Mums! Min älskling har ganska nyss kommit hem från jobbet. Så det blir att mysa med honom ikväll ♥ Nu måste ja shoppa nått att ha på mig på lördag med, eller om jag rotar fram nått i garderoben! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback