Lördag 7/6

2008-06-07 11:01:27 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Morgon!

Va gott jag sovit inatt, gick inte upp förän kl 10, inte William heller, han vaknade iof vid 8 och åt välling men sen somnade han om igen, till kl 10. Sen gick vi upp och busade, vi har suttit och lyssnat på Medlodikrysset nu på morronen, men vi kunde inte så mycket, haha! Men lite kunde vi allt, :)

Idag är det party time för mig och tjejerna, skönt att få komma ut lite för oss alla utan barn. Är fof inte helt 100 på vad jag ska ha på mig, men det löser sig. Ska ju inte vara där förän kl 19 ikväll, så jag har tid på mig att ha beslutsångest ;D Vi ska väl snart åka till Williams farmor en sväng, kanske lilleman o liam kan bada ihop :)

Ha en trevlig Lördag!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas du får kul ikväll och festa lite åt mig oxå ;-)

2008-06-07 @ 11:17:16
URL: http://jelikans.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej! Jobbar på MoreThanLove numera =))

2008-06-07 @ 16:58:32
URL: http://becson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback