Onsdag 11/6

2008-06-11 09:10:31 Dagboken
» Kommentarer(3) «


God Morgon!!

Sovit hyfsat gott inatt, fast det har ju vart lurarna som gällde inatt, jobbigt detta, jag hoppas Jörgen kan få en tid hos önh snart så han kan få hjälp med detta, för det är jobbigt för både mig och Jörgen. men men, tills han får en tid är det bara att gilla läget. William väckte mig vid halv 8 idag, då var han igång i sin säng och lekte med sin Puh! Så jag låg o halv sov medans jag låg o tittade på honom, strax efter 8 fick han en flaska välling!

Nu har vi precis gått upp, grabbarna sitter i köket och läser tidningen, och jag ska alldeles strax sätta mig där och äta en macka, sen ska vi inom det närmsta åka till gymmet och träna med, najs najs! :) Sen får vi se vad som händer för skoj mer idag.. Vi har inget planerat iaf så får ta dagen som den kommer!

Jag tror iaf att vi går ut o går en sväng, det blåser inte lika mycket idag ser det ut som. nej nu måste jag gå för magen kurrar!

Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till 2

Hos oss regnar det idag :) HÄRLIGT! :P

2008-06-11 @ 09:13:58
URL: http://welons.blogg.se/
Postat av: E m m y (Amafäo)

ja vi kanske är lite lika, många som säger det ;P

2008-06-11 @ 11:15:01
URL: http://amafao.blogg.se/
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Tack tack :D okej (lottar imorgon om du missade det vid tolv :) ):D

2008-06-11 @ 21:11:12
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback