Onsdag 4/6

2008-06-04 09:26:43 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Morgon!

William vaknade redan vid halv 6 imorse :/ Åh va jag inte var pigg just då, han fick lite leksaker o sen somnade han om, och vid halv 9 fick han sin välling och sen gick vi upp, jag har en äcklig rethosta, lr jag har slem i halsen som retar, så ja det är bara att försöka få upp det, oerhört jobbigt. William verkar lite bättre med sin förkylning, fast näsan rinner fortfarande, men han hostar inte lika mycket, bara jag kvar men med mig är det ju inte så jobbigt.

Idag är det inte så mycket planerat, vi i lilla familjen ska ta oss en promenad sen, Sen vette tusan vad man ska hitta på idag, Kanske träffa Åsa sen när hon kommer hem från Ikea :) Vi får kolla på saken.. :) Tänkte jag skulle ta mig ner till stan idag, och gå och shoppa på Systemet inför lördagen, det blir nice detta ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback