Segis..

2008-06-25 16:07:28 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja det kan man lugnt säga att jag är idag, förkyld och jävlig. Känns verkligen att man har nått i kroppen som inte är helt hundra, men tur jag har en oftast så snäll son som inte bråkar med sin mamma, haha! :) Vi har precis vart iväg och handlat lite smått, behövde ha hem lite mjölk och bröd, + att jag shoppade nyponsoppa det är sååå GOTT! ;D

Jag vet inte vad vi ska göra nu i eftermiddag, Jörgen har åkt till jobbet, men det blir nog bara vara hemma och mysa skulle jag tro, jag känner mig inte social idag, så är inte sugen på att umgås med nån. Man får ha såna dagar med, nej nu ska jag gå o lägga mig och kramas med William ♥

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Summan varierar : ) Använder mig av donation där köparen väljer priset : ) Brukar få mellan 200-700:-

2008-06-25 @ 17:07:45
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja det är klart man vill vara med =) det blir nog inga problem med skolan

2008-06-25 @ 17:20:50
URL: http://emeliexxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback