Slit, och äckliga händer..

2008-06-06 21:27:10 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja usch ja, vart nere på Nitlotten hela långa dagen idag, burit brädor o slängt o haft oss, men vi fick en go middag iaf, jag åt nötbit med pommes och beasås :) Smaskens för magen. Så nu har man avnjutit sin första middag på Nitlotten och många fler kommer det bli, trust me! Klart att William ska få komma dit och äta med, han måste ju veta vart mammsens favorit ställe är ;) hehehe..

Sen åkte vi till Jätten och köpte oss lite gott :) William har somnat hos pappa nu, trött efter allt badande idag, han tyckte nog det va jätte skoj att plaska runt i babypoolen, även i stora poolen! haha.. Min lilla fisk, imorn ska han vara hemma med pappsen, för jag ska ut o svira i nattlivet, första ska vi grilla och dricka gott, sen blir det partaj på Nitlotten! :)

Måste gå o tvätta mina händer o smörja in dom, äckligt torra nu! Jag HATAR torra händer, det är sååå äckligt!

Nu ska jag gå o kramas med min underbara familj.. ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha han är ju knäpp i vattnet =) han glömde sin napp här med =P

2008-06-06 @ 22:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback