Söndag 8/6

2008-06-08 13:43:32 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Dag!

Vilken kväll det var igår! Super kul hade vi, hoppas jag kan tala för alla då jag säger det, satt först hemma hos björn och grillade och åt gott, och drack och tjötade och hade allmänt trevligt :) Vid halv 11 tiden gick vi ner mot stan och till Nitlotten, va där en sväng o tjötade och drack lite fler cider. Sen gick vi till Sand den sista timmen och avslutade allt med lite fyllemat på Ammis! Sen tog vi en taxi hem :)

Nu har jag legat och sovit halva dan, när jag vaknade imorse hade jag ont i huvudet, men nu är det bra. nu är det lek och bus som står på schemat, hehe. Vi ska göra oss lite mat med, så man slipper gå hungrig! Ha det bra!



Jag & Elin :)



Mina tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback