Söndagkväll..

2008-06-15 21:21:40 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Då var det snart slut på denna dag med, imorn väntar en ny vecka.. Den börjar ju inte så bra, för imorn 12.45 ska jag vara hos tandläkaren och fortsätta med mina lagningar. :/ Men som tur va har jag min tablett som jag ska ta en timma innan, gör att jag kan slappna av på ett helt annat sätt. Jag hoppas det ska gå bra iaf, så håll era tummar för mig!

Annars är det väl inte så mycket mer planerat förän till helgen, min älskling lämnar mig ensam i helgen :( Han åker på fredag eftermiddag upp till Strömstad och kommer inte hem förän på söndag :/ Kul o sitta helt ensam då ;/ Va fan ska man hitta på lixom? Nån som vill umgås med mig då? Hatar att vara ensam..

Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till 2

Kom till mig da! :)

2008-06-15 @ 21:27:22
URL: http://welons.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha men du kom ju komma till oss ?

2008-06-15 @ 21:58:03
Postat av: Mia

har inget planerat faktiskt, midsommar känns så överskattat. kanske kan se på film o bara dissa allt som har med midsommar att gö;)

2008-06-15 @ 22:25:37
URL: http://miamariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback