T o r s d a g 19 / 6

2008-06-19 08:39:56 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Good Morgon!

Sovit hyfsat gott inatt, fast såklart med lurarna på, det börjar som sagt bli ganska jobbigt, och tänk då på att såhär har det varit i flera år! Det är inte hållbart i längden, så man väntar varje dag på att det ska dimpa ner ett brev i brevlådan från önh. Men icke då! Idag fyller min mamma år, GRATTIS! Får ringa och gratta henne sen :)

Idag ska jag & William till Överby och handla lite, fika med mammorna såklart :) Får se vad det blir mer idag, om vi hittar på nått eller om vi bara blir hemma, idag fick vi sova lite längre med, William vaknade halv 8 :) och nu fick pappsen byta blöjja på busen, han är så kär nu i sin pappa så det finns inte, när hans pappa är hemma existerar inte jag! Han ska absolut inte vara hos mig, så han är verkligen inte mammig, utan tvärtom han är pappig!


Kommentarer
Postat av: FRIDA - Philips mamma

I know, det knasar sig lite.. Det kommer funka inom kort..

2008-06-19 @ 09:54:40
URL: http://friidalicious.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Din blogg är superduperfin!

2008-06-19 @ 10:05:39
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback