Tandläkarbesök

2008-06-30 15:34:16 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Det gick hyfsat denna gången med, tog ju min tablett som jag skulle en timma innan jag skulle vara där, sen fixade dom nått litet hål, och sen vart det klart, ska tillbaka i augusti igen, och då får man väl se vad dom hittar på då. Det är väl ytterligare nån lagning som ligger och väntar på mig, va och lämnade tillbaka Jessicas busskort som jag lånade, och sen gick jag hem, william fick vara kvar hos sin farmor och dom, så hämtar Jörgen honom när han slutar jobbet vid 4, så jag kan grejja med tvätten ifred, börjar nämligen tvätta vid 16. Så jag ska alldeles strax börja sortera tvätten och gå ner i tvättstugan.

Sen måste jag dammsuga här hemma, så William slipper se ut som en hund.. haha! Det syns på hans kläder om han krypit runt, även om man själv inte ser det så väl så ser man det på William, haha! Så ja det är lika bra att sätta igång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback