Tisdag 10/6

2008-06-10 10:10:18 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Morgon!

Min älskade sambo och son lät mig få sova ut idag, gick inte upp förän kvatr i 10, William somnade ju om efter att han käkat välling så då passade jag på att sova lite extra, idag är det sådär kasst väder, så då tänkte vi ev åka ut till Knorren så rocky kan få springa lite, tycker inte om att han gör det när det vart sån hetta, så han får göra allt sånt när det är svalt ute, jag o voffsingen ska alldeles strax gå ut och ta oss en promenad..

Pappa Jörgen står i köket och bakar bullar, smaskens! Så jag funderar på att bjuda hit mina fikapartners på bullar! :) Låter som en bra idé va? Nej nu får jag springa ut, lilla vovven är nödig!

Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till 2

Vilken man! :) Jag kommer! :) haha

2008-06-10 @ 11:03:29
URL: http://welons.blogg.se/
Postat av: JENNA

åh, en kille som bakar bullar, det var inte fy skamm ( :

2008-06-10 @ 12:30:24
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback