Tisdag 3/6

2008-06-03 08:53:02 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Morron!

Alltså jag blir knäpp på det här med Skatteåterbäring, Jag har ju en skuld hos Kronofogden som jag betalat halva summan av, ändå dras hela skuldsumman från min skatt, som kronofogden får betala ut från sig sen, en jävla omväg om ni frågar mig, och extra krångel. Så jag får väl mina pengar nästa vecka eller nått. Bara jobbigt, men men ..

Vi ska snart åka och lämna William, och sen till Sportlife, fast jag ska inte träna, men jag känner att jag behöver vara med på introduktionen iaf. Sen om Jörgen ska träna det märker vi väl. Annars är det en rätt lugn dag idag, inte så mkt planerat mer än att jag ska till apoteket och köpa nässpray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback