Torsdag 12/6

2008-06-12 08:48:21 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Morrn Morrn!

Inatt har jag sovit bra, inga lurar inte alls! Jag känner mig så utvilad när jag slipper ha dom, sover tusen gånger bättre då. Så inatt har jag fått en godnatts sömn, behövs ju emellanåt, så man orkar med vårat lilla energiknippe! Han sitter ute i köket nu med pappsen och läser tidningen.

Vid 12 kommer tanten från TryggHansa och ska prata, :) Får se vad vi kommer överens om, hoppas vi ska komma till ett bra val, då vi vill ha alla våra försäkringar på ett och samma bolag det blir enklast då tycker jag. : )

Sen ska vi ta med oss lite smaskiga bullar och gå hem till Åsa och fika, så barnen får leka lite, dom har ju så kul tillsammans, Snart får man köpa present till Melle med, för om 3 veckor fyller han 1 år! Tänk va tiden gått fort, kommer så väl ihåg när Åsa skickade sms att Melwin va född. Gud va jag läntade efter att William skulle komma till oss då, och snart är vi där själva, snart är våran William 1 år! : )

Nej nu ska jag fixa lite här hemma, och leka med William ♥

Kommentarer
Postat av: mezzie

Åh jag fixade med försäkring här för ett tag sen men tod skandia de hade visst en ny förbättrad försäkring :-) och sen fick vi hela första året halva priset så vi betalar full pris som är för en till båda :-)

Ha en super fin dag!

2008-06-12 @ 10:16:31
URL: http://mamatill2.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback