Torsdag 5/6

2008-06-05 09:45:53 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon!

Givetvis vaknade William när Jörgen skulle åka till jobbet idag och då va kl inte ens 6, Men han somnade om sen igen som tur va. Så då fick jag sova lite till, vid 8 gick jag upp och gjorde välling åt honom som han slukade i ett nafs, sen dess har vi vart uppe nästan, William leker på golvet nu, pillar väl på allt man inte ska pilla på men så är det ju att vara liten, hehe.. Tänkte jag skulle göra mig en smörgås så jag får nått i magen :)

Sen ska jag ta tag i tvätten och sortera den så det är klart när jag ska börja tvätta om ca 2 timmar! :) Tänkte jag skulle städa med om lilleman tillåter mig att göra det, man vet aldrig med honom, haha! :) Det skulle behövas hur som helst iaf. Inte för att det är jätte sketet här hemma, men när man har hund blir det lätt att det samlas bollar med hår lite överallt i lägenheten, och sen har man en son som stökar ner ganska bra, haha!

Nej, nu ska jag inte sitta här med o prata gojja, ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: mezzie

Åh håller med på med tvätt och ska med dra en vals med dammsugaren ;-)

Hår efter ikaros så man dammsuger ju typ varjeviga dag :-P

Ha en underbar dag!

2008-06-05 @ 11:12:11
URL: http://motherhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback