Tvättdags!

2008-06-20 13:32:58 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God dagens!

Vi har vart på Överby en sväng, Jörgen skulle köpa nya skor, och ett nytt skärp. Och det hittade han. Och nu har han precis åkt till Strömstad, så tråkigt tycker jag, men men.. Det är väl bra att man är ifrån varandra oxå gissar jag på?
Jag fick handlat lite nödvändigheter på Maxi jag med, som tamponger då jag inväntar röda veckan på söndag^^ Intressant info va? Har ganska nyligen slängt i en maskin med tvätt, vi behöver ju rena kläder inför morrondagen, vi ska ju på dop då, så då vill man ju vara lite snygg!

Hämtade även ut mitt paket jag fått från h&m, 2 T-shirtar till William, 2 enkla linnen till mig, och en klänning till mig :) En typ mysklänning :) Skit go att ha på sig verkligen! Men eftersom vädret är som det är får jag nog ta jeans imorn på dopet. Ska strax börja med våran mat, William ligger och sover en stund, så han är nog hungrig när han vaknar..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

ska oxå tvätta idag :)

2008-06-20 @ 14:43:03
Postat av: Angelica

Där ser du....fler som inte "firar" idag=)

2008-06-20 @ 14:45:02
URL: http://elidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback