Uddevalla

2008-06-29 11:14:23 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Jag hoppade min tvätttid idag, och bokade imorn istället, för vi tänkte att vi skulle åka till Uddevalla hela familje, vi ska först till Biltema och kika på lite delar till bilen, sen hittar man ju alltid ngt skoj på biltema, det finns ju inte bara bildelar där, utan även en hemavdelning, den gillar jag! Sist vi va där hittade jag massa skoj :) Vi går säkert in en sväng på Torp med :) Kanske kan hitta nån liten leksak till Willepille :) hihi..

Men jag ska iaf försöka städa när vi kommer hem, jag måste verkligen det.. Inte för att det ser ut som fan här, men mest för min egen skull, det blir så fint hemma efter man har städat, har även lite funderingar på att möblera om vardagsrummet, och börja lite smått med att snart göra iordning Williams rum, för han ska ju faktiskt inte sova inne hos oss i all evighet, men ett tag till får han nog allt göra det :) Kommer kännas konstigt sen när han börjar sova i eget rum.

Nej, nu får jag packa skötväskan och klä på oss så vi kommer iväg nån gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback