3 år Älskling <3

2008-03-17 07:34:14 Dagboken
» Kommentarer(3) «


William har varit jätte busig inatt , han somnade som vanligt men sen vaknade han vid halv två o låg o tjöta , så jag tog upp han i min famn o gosade lite sen la jag ner han igen o han somnade om till kl 6 , då ville han inte mer så vi låg o pratade och gosade lite granna.. Sen gick vi upp o han satt o tjöta och gapade .. och nu har han somnat framför tv:en , haha ^^ vi väntar på att Frida & Philip ska vakna , men dom e sömntutor idag o vi e pigga! så det kan gå :p hahaha ..

Det har snöat inatt med , älskling ringde imorse o sa att det va massa snö i Trollhättan , här är det oxå snö men inte alls lika mycket som där hemma ..

Idag firar jag o min älskade Jörgen 3 år som förlovade , men vi ska fira det i helgen har jag bestämt , gå ut och äta! Eftersom jag inte är hemma nu , och han jobbar så får jag ha mys med Frida istället ^^ ..
Tjing


Kommentarer
Postat av: lotta

grattis!

2008-03-17 @ 08:45:33
URL: http://lottajohansson.blogg.se
Postat av: Lina

Grattis!

2008-03-17 @ 15:29:56
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Jessica

Grattis!!!!

2008-03-17 @ 16:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback