Babyproffsen & ICA Maxi

2008-03-19 18:54:04 Dagboken
» Kommentarer(2) «


När Jörgen hade kommit hem från jobbet så åkte vi iväg en sväng , stannade först på OKQ8 så jag fick hämta ut mina paket , så nu har jag en hel och fin vällingburk , o sen var det ju fotona jag hade beställt :) Sen åkte vi ut till överby för jag skulle byta den dära lekbrädan till gåstolen , så vi fick en ny :) Sen behövde William mera välling eftersom smarthuvvet Marie glömde den hemma hos Frida ..

Nu åker William runt i gåstolen o trycker på knapparna så det spelar en melodi , tror jag kommer bli knäpp i huvvet på den efter ett tag ^^ HAHA! men det är ett senare problem ..

Ikväll är det Grey's Anatomy , så ikväll får Jörgen natta William , för det är mitt program , och det kan jag inte missa. Nu ska jag gå o umgås med min familj , blir inte så mkt av den varan nu när Jörgen börjat jobba igen .

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Lite farligt med saker som låter :)

2008-03-19 @ 19:45:02
URL: http://palmquiist.blogg.se
Postat av: Amanda

sååå söta :)
gud vad jag gillar att du är mamma :) älskar unga mammor :D ni är så starka tycker jag (a)

2008-03-19 @ 20:26:25
URL: http://kungamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback