Deklarera!

2008-03-26 18:53:13 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Ja nu har jag vart duktig o deklarerat på internet! Så slipper man tänka på det sen när det dimper ner nått i brevlådan . Såg även att jag kommer få tillbaka nästan 1800 kr på skatten med , så det kommer jag lägga på en ny bilstol till William , eftersom den vi har nu , har jag bara hyrt från BB! Kanske man kan få den man vill ha :) Det är pengar som jag inte räknat med ändå som blir lite extra klirr i kassan ^^

Annars har jag inte gjort så mycket annat i eftermiddag , William sov en timma innan o vaknade sen för mat! Får la se när han vill sova idag , nu när han sovit sen middag .. Kanske han är vaken lite längre o vaknar senare imorgon , önsketänkande tror jag! ^^ men men ..

image342

Williams Dojjor !

image343

Kommentarer
Postat av: Christina

helt sant. har du fått din deklaration idag? då borde väl min med komma snart :) hoppas jag får tillbaka mycket pengar i år med och slipper betala nått. spännande nu. snygga skor du köpt till din son :)

2008-03-26 @ 19:21:44
URL: http://kicket.blogg.se
Postat av: Christina

jag deklarera på nätet med förra året. jag fick mina pengar tidigare då. än för dom som skickar in den. hoppas verkligen jag får min nu i dagarna. dom var skit tuffa. ska med köpa skor till William nu, fast det blir nog dom puma skorna jag velat ha hela tiden till han :)

2008-03-26 @ 19:32:31
URL: http://kicket.blogg.se
Postat av: sara

gullgia skor ^^,

2008-03-26 @ 20:11:59
URL: http://gguldlock.blogg.se
Postat av: Angelica

Gött och få tillbaka skatte pengar. Har jag räknat rätt så får jag tillbaka 10.000 kr. Blev helt paff när jag såg de. Så jag ska till Ullared när de pengarna kommer och shoppa och sen blir det nog en ny bilbarnstol till Tore el en ny tv till oss :-)
Fredrik får oxå en hel del tillbaka nämligen.

2008-03-26 @ 21:15:14
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback