Gåstol ..

2008-03-17 19:23:14 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Williams pappa har köpt en överasskning till William när vi kommer hem , han har vart så snäll och köpt en gåstol till William , o av farmor har han fått en ny pyjamas : ) Hoppas den passar han bra o han ser söt ut i den . Nu sitter han på Philips lekmatta o leker o allmänt gapar o har sig ^^

Vi har käkat lite mat med , Frida gjorde het köttfärs soppa .. Den va riktigt god , så det får jag göra hemma nån gång o bjuda min älskade sambo på . Tror han skulle tycka om det faktiskt , alltid skoj att pröva nått nytt :)
Snart är det dags för lilleman att sova , eller ja inte än men om en stund ..
och det är bäst för han att han sover bättre inatt , annars blir det snön :p

JAG BARA SKOJJADE !! ^^ (ta mig inte förallvarligt)

Imorn åker vi nog kanske in till stan .. det beror på vädret lite . Nu ska jag gå , för vi vill skotta snö :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback