Grey's Anatomy

2008-03-19 22:08:43 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Har precis kikat på mitt favorit program , jag verkligen älskar Grey's Anatomy , skulle inte klara att missa det . Är ju den bästa serien som går! : ) Tänkte jag skulle gå och lägga mig nu , är lite tröttis , + att jag ska orka upp med William imorn , misstänker att han kommer vakna tidigt . eftersom han somnade redan vid åtta tiden ..

Imorn ska vi ner till stan jag & William , och träffa Sahra och hennes dotter Nadine , & tjockis Karro , med bebis i magen . Vi ska gå o fika lite , vi älskar fika jag och William . riktiga fikatanter ^^ haha . Nej nu ska jag gå o borsta gaddarna !

God Natt Bloggen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback