Handlat!

2008-03-26 15:38:15 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Nu är vi hemma igen , lr ja vi har vart en stund faktiskt ..
Vi har vart på ICA Maxi och handlat , så nu är det proppat med mat o annat , + att William fått 20 liter välling , det borde väl räcka ett tag? hehe ^^ , jag hittade dessutom ett par jätte söta skor till han som jag köpte . Så nu har han fått sina första par skor ! Ja det blev handlat en hel del , burkmat till William o lite mellis med ^^ ..

Jörgen åkte o jobba för en stund sen och William sover äntligen lite middag , han har knappt sovit nått på hela dagen så han måste ju vara trött . Får se vad vi hittar på sen när han vaknar , solen skiner ju .. så kanske en promenad eller nått .. Jag vet faktiskt inte !

Va kul det är att så många börjat läsa och kommentera , det uppskattas verkligen , fortsätt så , då blir jag jätte glad ! Puss på er ! ♥

Kommentarer
Postat av: Emmy

Tack, din var också fin!

2008-03-26 @ 16:17:51
URL: http://amafao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback