Lördag 29/3

2008-03-29 07:33:02 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon!
Jag har iof vart vaken en bra stund nu , jag & William gick upp strax efter kl 6 *Gäääsp*
Så vi har legat i soffan o tittat på lite TV , och nu går han runt i sin gåstol o gapar ^^ , sötnos! Han ska vara hos Nathalie idag så då ska jag passa på att sova lite nu när jag kan .. : )

Annars så sitter vi mest och väntar på att pappa Jörgen ska vakna , han va ju uppe tidigt med William igår så idag är det min tur , hehe . Nej nu får jag gå o leka med han , han ropar på sin mamma !

Kommentarer
Postat av: Erica (Nemis mamma)

Härligt med morgonpigga barn...:-)
Tur att det e ljust ute nu iaf, mörkret gör ju tröttheten ännu värre!!!
Ha en bra helg!!

2008-03-29 @ 08:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback