Måndag 10/3

2008-03-10 11:38:44 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Imorse fick jag lite sovmorron , William vaknade första gången vid 7 , så jag lyfte över han till oss o då somnade han om till kvart över 9 :) det va gott , kände mig lite piggare =) sen va det bara att gå upp och fixa välling till lilleman så blev han mätt och belåten .. Sen va det min tur att få lite i magen och NYTTIG som jag är så åt jag våfflor till frukost =) hahah .. Men gott va det :)

Om en stund ska vi träffa åsa + barnen , o gå till Öppna Förskolan så dom får leka av sig lite :) Plus att det e skönt för oss mammor att få komma ut lite o prata av oss . hehe :) Plus att jag kommer ut från lägenheten en stund . Så jag får börja göra mig iordning nu , o mata William innan vi ska gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback