Marie Mys !

2008-03-23 21:18:04 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja får ha lite myskväll för mig själv ikväll , Jörgen skulle ner till Sand och hjälpa Björn för han spelar (det är fjortisdisco där ikväll) så ja , han skulle la hjälpa han med nått , uppfattade inte riktigt va det va , men det löser la sig . ^^

Willepille somnade runt halv 9 så nu ligger han i sin säng o nanar så sött så , jag har ställt fram mina chips och dippar som jag gjorde innan , skit mummsigt! hehe . så det ska jag ägna min kväll åt :) Ska se om jag hittar nått bra att se på TV , annars sätter jag på filmen jag lånade av Jessica igår ! :)

Vi va ju som sagt ute o gick innan med Åsa , det va skönt men det va väldigt kallt ute =/ Gillar inte kyla , så nu är jag jätte frusen av mig så jag ska dra fram täcket o lägga mig och mysa i soffan!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååh fy, jag hatar att åka tåg =P Vart ska du åka då?=)(om man nu får vara så nyfiken och fråga, hehe)

2008-03-23 @ 21:20:43
URL: http://jennythoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback