MELODIE FESTIVALEN ..

2008-03-01 22:25:30 Dagboken
» Kommentarer(0) «


för en gångs skull så vann rätt låtar :) Va en bra deltävling idag , dom sparade väl dom bästa till slutet antar jag . hehe . Vi käkade Tacos till melodiefestivalen idag , det va hur gott som helst och som vanligt åt jag på tok för mycket . Sen va de mat o sovdags för William , han somnade med en gång efter att han ätit upp sin välling . Mammas lilla älskling ! Saknat han jätte mycket nu när han har varit hos sin faster .

Jörgen är iväg och spelar på Vokal Personal idag så vi är ensamma hemma .. Har gjort dip , men som det känns nu är det inget jag är direkt sugen på ^^ haha .. skiten i mitt öra har fortfarande inte släppt , så ja det blir väl vårdcentralen på måndag :/ Usch .. Sist dom gjorde det på mig , höll jag på o svimma :( Men så här kan jag inte ha de .. Ont i huvvet har jag oxå , det är synd om mig idag . Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv en gnutta ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback